26 maj 2006

Vem är jag version 1.7

Den här undersökningen har jag lånat av Anne.


VAD FÅR DINA ARMHÅR ATT RESA SIG?
Jag ryser över hela kroppen om jag ser en råtta...Blää...

VILKEN HISTORISK PERSON IDENTIFIERAR DU DIG MEST MED?
Jag brukar hävda att jag är släkt, i rakt nedstigande led, med Attilla Hunnerns konung...Jag är lite vildsint ibland *s*...

VILKEN SIDA TYCKER DU BÄST OM HOS DIG SJÄLV?
Att jag är glad och positiv.

...OCH VILKEN TYCKER DU MINST OM?
Jag är jätteblödig och känslig. Jag skulle önska att jag var lite tuffare.

VILKET VAR DITT FÖRSTA JOBB?
Jag sålde blommor!

DITT LIV HAR HITTILLS VARIT...?
Otroligt händelserikt och spännande! Jag tycker att jag har haft ett bra liv, med både motgångar och medgångar. Jag skulle nog inte vilja vara utan något alls, så här med "facit" i hand.

VILKEN ÄR DIN STÖRSTA PRESTATION?
Tveklöst barnen och att min utbildning.

VEM ÄR DIN STÖRSTE FIKTIVE HJÄLTE?
Spike ;o)

VILKET ÄR DITT MOTTO?
Tiden går...Gör allt idag istället för att vänta till imorgon.

VAD HAR DU PÅ NATTDUKSBORDET?
Lampa, klockradio och pågående boken.

VAD VILLE DU BLI NÄR DU VAR LITEN?
Skådespelerska eller författare.

VILKEN ÄR DEN STÖRSTA PASSIONEN I DITT LIV?
Peter är definitivt mannen i mitt liv och min stora passion.

VILKEN ÄR DIN STÖRSTA EXTRAVAGANS?
Mitt nya kök, tveklöst. Underbart lyxigt och alldeles nytt..

NÄR TVIVLAR DU?
När jag blir velig och osäker, det händer ofta...

NÄR KÄNNER DU DIG STOLT?
När jag uppnår något som innan kändes svårt, och jag klarar det ändå. Det känns bra.

VAD GÖR DIG FLY FÖRBANNAD?
Orättvisor och elaka människor. Förtal. Barn som far illa, listan kan göras lång. Världen är full av orättvisor som gör mig arg!

VILKET DRAG FÖRAKTAR DU HOS ANDRA?
Jag vill helst inte säga att jag föräktar någon men dumhet kan göra mig irriterad, likadant människor som bara ger upp utan försöka.

OM DU SKULLE ÅTERFÖDAS SOM EN SAK, VAD SKULLE DET VARA?
En sak?? Jag skulle aldrig vilja vara en sak. OM jag nu måste välja så skulle jag välja att vara en tavla.

VILKEN ÄR DIN HEMLIGA LAST?
Det kan ju inte berätta om här...Då är den ju inte hemlig...Men jag kan ju viska...Jag gillar glass med grädde och chokladsås...

VEM VINNER HERRALLSVENSKAN I FOTBOLL?
IIII FFFF KKKK Göööööteborg

OM DU SKULLE TVINGAS VÄLJA EN NY KARRIÄR, VILKEN SKULLE DET DÅ VARA?
Konstnär eller fotograf.

VAD SKRÄMMER DIG MEST?
Ondska och elakhet. Människor som gör obegripliga saker mot andra.

VILKET ÄR DITT KÄRASTE MINNE?
Jag saknar min pappa oerhört mycket och jag tänker ofta på sista gången vi träffades innan han dog.

VILKET ORD ELLER UTTRYCK ANVÄNDER DU OFTAST?
Nu blev jag lite ställd faktiskt. Vet inte alls. Hmm..

VILKEN ÄR DIN MEST ÄLSKADE SAK?
Min dator ;o)

NÄR BLEV DU ILLA BEHANDLAD SENAST?
Jag råkade ut för en riktigt tråkig expedit för ett tag sedan. Rys...

NÄR DU BLIR RIKTIGT SUGEN PÅ NÅGOT, VAD VILL DU HA DÅ?
Lakrits

VAD TROR DU ÄR DET FÖRSTA ANDRA LÄGGER MÄRKE TILL NÄR DE TRÄFFAR DIG FÖRSTA GÅNGEN?
Att jag skrattar mycket.

Inga kommentarer: