20 juni 2008

Status midsommarafton

Uppdaterat: 2008-06-20

Har gjort: vaknat, sorterat digiscrap

Ska: Jag tänkte börja med att lägga mig i ett bad, ta upp min bok och lägga mig tillrätta och sedan bara ligga och njuta en stund. Sen ska jag städa och förbereda för dagens midsommarfirande.

Mår: Jag mår alldeles utmärkt!

Läser: Ja, alltid :)) Just idag läser jag en bok som heter "Gunnar" av Bob Hansson. Jag tycker att den är lite märklig men samtidigt rätt underhållande. Fast jag måste säga att jag tycker att "Gunnar" är rätt enkelspårig och när nya tankar börjar dyka upp i hans huvud har han svårt att greppa sin tillvaro.

TV: H O U S E (precis som en amerikansk cheerleader) En gång till: H O U S E :)) Säsong 4. Jag njuter av varje liten sekund.

Kläder: En ny vit pyjamas och en brun filt... Snyggt va :))

Ser fram emot: Midsommarafton med goda vänner.

Väder: Kan man aldrig vara nöjd? När det var varmt var det för varmt och nu är det för ostadigt, omväxlande, regnigt, blött, kallt, tråkigt, blåsigt och grått. Men precis i denna stund ser det rätt ljust ut.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Önskar dig/er en underbar Midsommar! Kram Jenny

mintid sa...

Hoppas er midsommar var fin och trevlig :) Vi hade det jätte bra med våra vänner.

Flex minustid ... hm ja det är inte kul. Vi får ha 50+ resp 50- sedan så dras det från lön resp betalas ut i lön. Jag brukar ligga på runt 20+... gott att ha när man behöver vara ledig en kort dag.

KRam