18 september 2008

Status




Har gjort: Idag tog jag mina första samtal. Kände mig rätt lugn ändå innan. Jag måste säga att det var hur kul som helst!! Jag lär mig massor och det kommer att ta oerhört lång tid innan jag känner mig säker, men alla är hur gulliga och hjälpsamma som helst. Efter jobbet idag var vi och fikade hos fam Z, det var mysigt.

Ska: Sova. Imorgon ska jag på kurs hela dagen. Marknadsföringslagen. Wille ska på pyjamasparty imorgon, han är lite stirrig över det *s*.

Mår: Lite trött men bara bra.

Läser: Jag var på biblioteket idag och lånade med mig en hel trave med böcker hem...Ljuvligt!! Men på väg till/från jobbet lyssnar jag på vargbröder del 2.
Jag ÄLSKAR att lyssna på barn- och ungdomsböcker!!!

TV: House!!!! Lovely!!

Ser fram emot: Helgen. Som alltid. Den här helgen är det garagerensning och trädgårdsrensning. Det ska bli skönt att röja.

Väder: Nattsvart... Men det börjar bli kallare och kallare nu. Snart är hösten här på allvar. Dagarna börjar bli kortare och mörkret kryper inpå.

Mrs N


Inga kommentarer: