21 februari 2009

Status

Har gjort: Det har varit en aktiv vecka med mycket aktivteter för hela familjen. Cassandra har varit på anställningsintervju och rest till Stockholm, William har haft fotbollsträning, kompislek och scouter, Samuel har lekt med kompisar och varit på scouterna. Peter har varit på nämndmöte och även varit med och arrangerat ett jubileum på jobbet. Jag har varit och målat och i torsdags var jag och Peter på vår första bridge-lektion!! Hur svårt var inte det då?? Helt otroligt... Jag kände mig lite smått korkad halvvägs in i lektionen men när vi började spela kändes det genast lite bättre. Det var som att lära sig ett helt nytt språk... Men nu är det helg och då får man vila, hoppas jag *s*.

Ska: Jag skrev ngt om vila alldeles nyss, gjorde jag inte?? Tja, det ska jag inte göra, men jag hade gärna velat :)) Men vi kommer nog att få en trevlig helg ändå. Idag ska vi iväg och handla lite på dagen, städa och sedan ska vi ha middagsgäster. Imorgon ska vi fira Lottas födelsedag hemma hos henne.

Mår: Alldeles utmärkt!!

Humör: Är inte jag alltid på gott humör??

Känsla: Bra!

Kläder: Just nu har jag snyggt blommig fleecemorgonrock på mig *s*. Mycket läckert... Men det ska snart bli ändring på det, först ett bad och sedan påklädning.

Önskning: Att min dotter ska få sommarjobbet hon har sökt :))

Ser på: Bones - vi är inne i säsong 4 och det är spännande.

Lyssnar på: Det låter som om de slåss därnere... Hmmm....

Läser: Pepparkakshuset - Carin Gerhardsen.

Dricker: Kaffe med skummad mjök. *mums*

Väder: Det ska tydligen snöa idag, just nu är det noll grader och det är rätt grått ute.

Ser fram emot: Vi ska till mamma och Josef i påsk! Det ser jag verkligen fram emot!

Inga kommentarer: