21 mars 2009

Foton och annat smått och gott

Ni glömmer väl inte inte att kika in på dagens foto:
http://project365-susie.blogspot.com/

Idag spelar William match. Peter ska vara med och döma ett annat lag och det märktes imorse att det var länge sedan han var iväg och tränade/dömde. Först letade vi träningsöverall, sen letade vi efter varm tröja och sen efter en stor säkerthetsnål *s*. Han såg ut som en lite lappad hjälte innan han kom iväg. William klädde sig med stor omsorg, underställ, matchställ och en mössa på toppen :) Solen ligger på men det var ordentligt kallt imorse.

Jag, Samuel och Cassandra är kvar hemma medan våra fotbollskillar är iväg. Det ser ut att bli en härlig dag idag så jag ska försöka komma ut en sväng. Vi ska till min moster i eftermiddag och äta och spela lite kort. Peter ska iväg till Tjeckien på onsdag-fredag så vi missar bridgelektionen så vi får en extra liten genomgång idag istället :) Det är hur kul som helst, men ruggigt svårt.

Arbetsveckan har varit intensiv. Jag var iväg på en kurs som konsumentverket höll i som handlade om resor. Paketreselagen, resegarantilagen, montrealkonventionen mm. Det var jätteintressant. Jag lärde mig en del intressant framförallt om dragningsrätter som jag inte var helt hundra på innan. Men nu känns det bra och jag verkligen glad att jag fick möjlighet att gå en. Jag har fått plats på en kurs i Stockholm om ett par veckor om bostadsrätter men jag ska gå på en examinatorsutbildning samtidigt och det är lite synd för jag hade verkligen velat gå den. Men jag hoppas att den kommer igen. Det är rätt mycket utbildningar just nu, men det är roligt. Det är rätt mycket överhuvudtaget just nu men om två veckor har vi påsklov! Då åker vi till mamma och Josef i 10 dagar, det ska bli jättekul!

Nu ska jag strax städa upp lite i köket och sen ska jag ut solen.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: