29 juni 2005

Det börjar bli varmt




Gomidda'!



Varmt, varmt, varmt.... Äntligen ordentlig sommar. Tack och lov har vi en fantastisk altan på jobbet. Det var ljuvligt att sitta ute och äta lunch! Solen tog ordentligt så det var väl tur att jag inte kunde ligga på stranden och sola för då kanske jag hade blivit brun ;o) Jag hoppas ändå att jag får lite färg innan det är dags att resa till Kroatien för annars ser jag väl ut som en kokt kräfta efter ett par dagar där nere. S kommer förmodligen att bli brun som en pepparkaka lika snabbt som vanligt medan vi andra antar alla möjliga skära nyanser *s*.

Nu ska jag fixa lite mat, färsk pasta, falukorv och extra superduperlätt-creme fraiche....Blir nog gott ;O)

1 kommentar:

ikas sa...

Hallå Susie!!

Kul att du oxå börjat blogga !! :o))
Återkommer garanterat

Ulrika