30 juni 2005

bebis, bebis, bebis.....




Idag har jag fått lukta, snusa, känna och klämma på en nyfödd bebis!! Hon var såååå söt!! Jag är helt förälskad! Jag vill bara ta med mig henne hem och bara snusa på. P bjöd på middag och det var som alltid gott när hon har lagat maten! Vi gick en liten promenad i omgivningarna och jag plockade fram kameran och fotade riktigt mycket! De bor väldigt vackert, på ena sidan har de en stor sjö och på andra sidan ett kärr. Det är massor med gäddor i sjön. En idyll med andra ord. Både jag och Peter blir som alltid sugna på att flytta till hus, det är väl årstiden som gör sitt till antar jag. Usch, vad det är svårt att bestämma sig...Ska vi köpa hus, ska vi bo kvar i lägenheten i stan, ska vi köpa sommarstuga?? I vilket fall som helst så bor vi kvar till jul, tills jag har tagit min examen och sedan får vi se.

När vi kom hem spelade jag qp en stund och slösurfade lite, läste lite mail. Jag laddade ner dagens foton och tre av dom finns för beskådan här ovan. Ser jag inte lycklig ut med bebisen i famnen så säg ;o)

Nu ska jag titta lite på Buffy och sedan är det läggdags.
Sov gott och tack för idag.

1 kommentar:

ikas sa...

Hallå Susie

Har pratat med Milla och det vore jättekul om vi kunde få till det nästa helg :o))

/ Ulrika