15 september 2006

Konferens II

Så har jag kommit hem efter konferens nr 2 den här hösten. Den här gången var jag tillsammans med en projektgrupp på Hindåsgården och diskuterade kollektivtrafik.

Stället låg väldigt vackert vid vattnet och vi hade en givande diskussion. Men jag tycker att det är jobbigt att åka bort från familjen så här tätt. Nu är jag hemma nästa vecka, men då ska Peter iväg till Vara på konferens och veckan efter det ska jag till Uddevalla, närmare bestämt Bohusgården.

Ikväll ska vi ha en kräftskiva. Jag har köpt färska räkor/kräftor *mums*. Till detta ska jag göra sallad, skiva upp massor med färsk baguette och servera aioli. Min ammande vän S får nöja sig med kotletter och ris medan barnen ska äta revbensspjäll. Mina killar gillar inte skaldjur medan Cassandra har utvecklat en mer vuxen smak *s*. När hon var liten skulle hon aldrig få för sig att stoppa en räka i munnen, men det hände nåt när hon kom i tonåren :)) Så nu gillar hon både skaldjur och fisk.

Arbetsveckan har gått i ett nafs och glädjande nog kan jag meddela att vi äntligen är klara med rekryteringarna. 13 personer är anställda!! Det är skönt att det äntligen är över, det har tagit massor tid och kraft!

Nu ska jag koka lite ris och skiva lite grönsaker!

Ha en trevlig helg

Inga kommentarer: