25 maj 2007

Veckan som gått

Godmorgon!



Det är halvdåligt väder ute, lite sådär kvavt men ändå fuktigt på nåt sätt. Jag hoppas innerligt att det klarnar upp till helgen. Som vanligt ser jag fram emot att vara ledig, det är något märkligt med fredagar, man är så trött efter veckan som gått. När jag jobbade skift hade jag aldrig den här fredagströttheten utan den dök upp när jag började arbeta dagtid.



Jag och Peter har påbörjat ett bokprojekt och det är hur kul som helst!! Jag tror aldrig jag har gjort något som är vare sig roligare eller svårare. Vi har kommit ganska långt, ungefär 20 000 ord, jag skulle tro att det motsvarar ett femtio-tal sidor och vi går hela tiden tillbaka och skriver om och ändrar. Vi skriver en kriminalroman och när jag har tagit lite mod till mig skall jag lägga ut delar av den i bloggen :)) Men jag har insett att det tar tid att skriva en bok så vi blir väl förhoppningsvis klara någon gång fram emot nästa sommar och då gäller det att hitta en lyckligt lottad förläggare :))



Nu är det dags att åka till jobbet.



Ha en bra fredag!

Inga kommentarer: