25 mars 2008

Lugnt och skönt

Nu är vi tillbaka hos mamma igen efter en skön hotellvistelse. Det var massor med god mat (för mycket stundtals *s*) och en riktigt skön vila. Vi har åkt häst och vagn vid ett par olika tillfällen. Snön har legat ganska djup bitvis men inte tillräckligt för att man ska kunna åka släde, vilket var lite synd eftersom det var något vi alla såg fram emot. I söndags kväll satt vi utomhus och åt och lyssnade på levande musik. Vi åt helstekt (eller rättare sagt grillat) vildsvin, grillad korv och goda tillbehör. Vi satt framför en stor brasa och det var hur kul som helst. Jag fick spela på ett instrument som heter djävulens fiol och jag höll på att skratta ihjäl mig när jag skulle försöka spela på den konstiga manicken. Men det gick mest ut på att man skulle banka och det är jag rätt bra på :)))



Idag har vi shoppat som galna :)) Peter har köpt ny kosym, en skitsnygg beige rock, skor, väska mm. Jag har köpt en snygg vit kavaj och så har vi köpt en massa hårfärg. Riktiga fynd :))



Nu ska jag måla glas. Vi hörs!!

1 kommentar:

mintid sa...

Välkommen hem igen och vad mycket fint ni har hunnit shoppa när ni var hos din mamma!
ROligt när det blir så bra priser och man känner att man gör riktiga fynd!

kRam