02 juli 2008

Status

Uppdaterat: 2008-07-02

Har gjort: Idag har jag varit akut hos tandläkaren, det gick bra men jag känner mig lite öm i munnen nu. Jag och Peter passade på att luncha ihop på McD i Partille efteråt. Så nu sitter jag här, ganska nöjd :))

Ska: Hämta Cassandras pass och förbereda inför helgen. Jag har målat en ljuvlig tallrik som jag ska försöka få färdigt idag.

Mår: Öm i munnen

Läser: Jag lyssnar på Sjöjungfrun av Camilla Läckberg. Skiva 9. Spännande värre just nu.

TV: Lost säsong 4

Ser fram emot: Att vara ledig i helgen, som alltid :))

Väder: Det är helt underbart väder ute, synd att jag sitter inomhus.

1 kommentar:

annalang sa...

Hej!
Jag kikar in efter att ha fått dig som enda träff när jag sökte på bloggar från Floda!
Vi har köpt hus i Floda och flyttar i september :-) Kul att det i alla fall finns en bloggare till där.
Jag kommer att kika in igen.
Undrar förstås i vilket område du bor men förstår så klart att du inte vill tala om det för en komplett främling!!
Hälsningar, Anna
(www.annalang-dreamblogg.blogspot.com
&
www.bythepine.blogg.se)