06 juni 2009

Bio


Idag är vi barnfria. Här är alldeles tomt, jag skulle kunna säga tyst, men det är det inte, för jag lyssnar på musik :))

Cassandra har tagit tåget in till stan för att träffa kompisar och sen ska hon gå på picknickfestivalen. Därefter ska hon hem till Svenne och sova över hos honom.

William och Samuel är på scoutläger och vi lämnade dom där i morse. Jag och Peter har bokat in biljetter för att gå och titta på "Män som hatar kvinnor". Äntligen :) Jag tycker att det ska bli så mysigt att gå på bio. Efter bion ska vi gå och äta middag på någon mysig restaurang tillsammans. Alldeles barnfria :)) Det hör inte till vanligheterna, visserligen äter vi lunch ensamma ihop rätt ofta men det är inte samma sak som middag på kvällstid. <3<3<3

Ikväll är vi dock inbjudna att grilla tillsammans med barnen på Uddenpool, så det ska vi göra men sen åker vi hem och killarna stannar kvar och sover i tält. Samuel är väl inte helt lycklig över det, men William tycker att det ska bli roligt. Jag tror att Samuel kommer att tycka att det är roligt efteråt men man vet aldrig med honom. Han är inte alldeles förtjust i sådant utan han gillar att vara hemma och ha allt på sitt sätt. Mammas kille :))

Vi har inte bestämt vart vi ska gå och äta men jag tror vi hittar något trevligt ställe.

Ha en bra dag :))

1 kommentar:

Bling - our elf on the shelf sa...

Huset for seg selv, det hørtes faktisk deilig ut. Ikke ofte det skjer her hjemme heller.
Og du, den filmen er bare så bra, ikke ofte jeg synes det etter å ha lest boken først, men denne var faktisk bra likevel.
Og så er jeg så fornøyd med å ha oppdaget denne bloggen din, har jo kun vært inne på prosjekt 365 tidliger. jeg liker egentlig slike hverdagsblogger mye bedre, derfor slo jeg sammen mine to selv. Det ble for mye å holde styr på for en norsk blondine ;)
Men nå skal jeg snuse rundt å kose meg her inne.
Ha en alldeles fortreffelig aften :)