10 juni 2009

Regnet öser ner

Idag är det alldeles grått och kallt ute. Jag sitter på mitt kontor och fryser. Det ringer inte så mycket idag men jag har en del att göra i eftermiddag. Vi ska ha färdigt vår omvärldsbevakning till på fredag och jag håller på att svara på en remiss och det är snart deadline på den.

Ikväll ska jag baka två tårtor inför Williams och Samuels skolavslutning imorgon. De ska ha med sig varsin jordgubbstårta vilket innebär att jag inte får glömma att stanna till efter jobbet idag och handla hem alla ingredienser. Peter är på nämndmöte ikväll och han brukar vara den som bakar hos oss men jag får göra ett försök :))

Vi har bestämt oss för att resa till Gotland i sommar, nu ska vi bara hitta ett bra boende. Det ska bli roligt! Hela familjen ser fram emot det.

Inga kommentarer: