17 november 2007

Tjejsnack v. 46

Sömn
Ämnet kommer från Sirpa

Sover du bra på nätterna, eller vad gör du om du inte kan somna/sova?
Jag somnar på väg mot kudden :) Det händer att jag har några dagar per år, när jag har svårt att somna, men det brukar gå över på ett par dagar. Jag gillar att titta på TV i sängen. Det söver mig.

Hur många timmar sover du per natt, vardag/helg?
8 ibland 7, sover jag mindre blir jag sur och grinig.

När går du upp respektive och går och lägger dig vardag/helg?
Jag är kvällspigg och morgonpigg, så jag går och lägger mig så tidigt jag bara kan och vaknar med tuppen. Jag somnar allt från kl 21-22.00 och framåt och går upp därefter.

Snarkar du, talar i sömnen eller kanske t.o.m går i sömnen?
Peter hävdar att jag snusar lite högt ibland men jag avfärdar det som ont förtal :))

Sover du ensam i sängen, om inte med vem/vilka?
Jag sover med Peter, ibland får vi besök av Samuel & William. Mestadels är det Samuel som kommer in på nätterna.


http://mlilja.net/tjejsnack

Inga kommentarer: