17 april 2008

Sjuk son

Den här bilden är tagen från mammas gamla hus i Floda. Jag blir så badsugen när jag ser den här bilden. Är den inte underbar??

Nu är det dags för mig att säga god natt! Jag har varit hemma med en sjuk son idag och nu hoppas jag att han kommer att känna sig en smula bättre imorgon. Han har hostat och haft ont i halsen och feber. Det har varit många borta på jobbet just nu också så jag antar att det är något som går. Jag har själv känt mig lite trött och hängig men absolut inte sjuk.

Nu ska jag lägga mig och läsa en god bok. Just nu läser jag Djävulsstjärnan av Jo Nesbö. Den är jättespännande och jag har bara ett par sidor kvar innan upplösningen. Spännande värre.
Jag tittade på Nigella Express och det är minst sagt nästan matporr. Fast jag gillar hennes program, de är underhållande och lite töntiga på en och samma gång. Jag och Peter bakade en av hennes kakor för ett tag sedan, den smakade urk :)) Det kanske var fel på oss och inte receptet ;o))
Kram Susie




Inga kommentarer: