14 oktober 2006

En enkät

Jag heter.... Susanne Maria
3 ord som beskriver dig.... Mycket, Skrattande, Petig
Du bor..... I Floda
Hur många ringar har du på fingrarna? Ibland har jag min förlovningsring
Piercad? öronen
Har du någon tatuering? Nope
Vill du ha en tatuering (fler om du har)? Nej
Har du en Mp3-spelare? Jag har en mediaspelare på 20 gb, man kan lyssna på musik_och_se på film :))
Vad har du för ringsignal på din mobil? Just nu har jag Justin Timberlake - Sexy back
Hur många sms/mms skickar du / vecka? 50
Hur många tv-apparater har ni hemma? tre
Vad är det för stl. på tv-apparaterna? 42,32,20
Köper du julklapp till din respektive? Ja, absolut
Har du bestämt vad? Nej, inte ännu
Får barnen för lika mycket i julklapp? På et ungefär
Är gummistövlar en ok julklapp? Nej, absolut inte
Favoritlåt just nu? Oh Father - Linda Sundblad
Favoritskådis? Owen Wilson och Jason Lee
Favoritfilm? Jag gillar massor med filmer, har svårt att välja en
3 tv-program du inte vill missa? Anna Pihl, Weeds, Lost
Favoritpryl hemma? Datorn
Favoritmöbel? Räknas badkaret? *s*
Senaste större inköpet? Mitt kök, det är väl rätt stort :)
Barnkläder köper vi här: Guppi, Lindex, H &M mm
Sminkar du dig varje dag? Ja
Last? Kaffe med kanel i
Bästa vän/vänner? Peter, Lotta, Neda, Sara, Thomas, Carola
Har du blivit dumpad? Ja, men det var länge sedan...
Hur ofta går du till frissan? 2-3 ggr om året
Färgar du håret? Ja
Senast du var på massage? Jag går på massage ungefär 2 ggr i månaden.
Rädd för? Att mina barn ska fara illa!
Favoritspel? Kort
Rött eller vitt? Rött
Om London tycker jag...Underbar stad, riktigt bra shopping!
Om du ska unna dig själv något... vad blir det då? Jag gillar inte begreppet att unna sig något! Jag köper det jag vill ha när jag behöver det och har råd.
Skriver du "snigelpost"? Helst inte.
Prenumererar på.... Vagabond
Favoritgodis... Nappar, vingummi, sockerbitar (cloettas)
Tandläkaren är... Min vän när tänderna far illa :))
Barn är.... Det bästa som finns!
Vad är otrohet? Fult
Ska man lägga sig i andras liv? Det beror väl på...Ja, vid behov skulle jag vilja säga!
Har du körkort? Ja
Första bilen? Minns inte
Min mamma är.... Världens bästa!!
Hur ofta har du huvudvärk? Ja, periodvis
Anmäler du dig frivilligt som klassförälder? Nej, inte jag...
Återträff med din avgångsklass i 9:an.... går du? Nej
Vad ska du göra nu? Kolla på en film och sova!

Inga kommentarer: