21 december 2006

Dan före dan före dan

Äntligen lite ledighet...Det ska bli skönt, som alltid, att vara ledig. Idag ska jag ägna dagen åt tonvis med shopping. Tanken att ge mig ut bland massor med människor känns inte helt lockande men det ska ändå bli kul att shoppa lite :) Jag har förstås massor med paket kvar att handla, tid har verkligen varit en bristvara *s*. Peter fyller dessutom år imorgon så det blir dubbelt upp till honom.

Ikväll kommer Neda och Tommy hit på middag och då tänkte jag att vi skulle baka massor med julgodis.

Nu ska jag duscha, klä på mig, köra Cassandra till skolan och sedan ska jag ge mig ut och handla.

2 kommentarer:

netha sa...

Ha en bra shoppingdag och jag hoppas du får tag i allt du skall ha.
Njut av din ledighet och jul.
Kramis

mintid sa...

Hoppas du fick tag på det du skulle ha idag!
Detta vatten som fördärvar så mycket men det blir ju så när det är en så torr sommar. Det jämnar alltid ut sig.

Passar på att önska dig en riktigt trevlig jul!!

Kram