01 december 2006

Spådom

Vågar man spå sig hos en spågumma? Min goda vän X har varit och gjort det. Hon brukar göra sånt med jämna mellanrum och egentligen är jag rätt öppen för såna saker, jag gillar tanken med att det finns något annat därute och jag har varit med om en del "oförklarliga" saker men jag har ändå rätt svårt att acceptera tanken på att gå och spå mig. För det första är jag jäkligt skeptisk över det de säger...Men X var förbluffad inför de sakerna hon hade fått höra och hon övertygade mig en del, men jag vet fortfarande inte...För det andra är jag nog lite snål, att betala 300-600 kr för en sån sak känns lite onödigt. För det tedje är jag skiträdd över vad de kan tänkas säga... MEN tänk om, tänk om jag får höra sanningen om litt liv *s*. Det kanske är värt 300 spänn....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skulle inte våga gå till en spådam. Tänk om jag får reda på något obehagligt och sedan behöva tänka på det dag och natt!

ikas sa...

Berätta om du vågade!

ha en bra helg

Anonym sa...

Jag har varit hos en medium.... nyligen
Vi pratde lite om framtiden men jag var inte där för att spå mig utan för en annan sak.
Men det var inget konstigt alls
Gör det du kommer inte att ångrad dig! :-)
Kram