01 januari 2007

Nyårslöften

Jag gillar att avge nyårslöften och jag gillar att titta tillbaka på hur året som har varit och hur utfallet blev. Inte gick jag ner 10 kg, men jag gick i alla fall inte upp 10 *s*. Vi fick färdigt vårt hus och vi trivs fantastiskt bra! Det har varit ett superbt år och jag ser fram emot 2007!


Mina löften för 2007:

- Gå ner 10 kg!

- Få igång företaget ordentligt (http://www.impego.com/)

- Vara en god sambo och mamma!

- Tjäna massor med pengar!

- Få min skrivklåda ur fingarna och skriva nåt vettigt...

- Vara en god syster, dotter, dotterdotter, systerdotter, kusin och vän!

- Ta hand om mig själv!

- Läsa massor med böcker.

- Måla porslin, måla akvareller och kanske brodera lite.

- Göra minst en mailmall om dagen.

- Göra ett meningsfullt arbete

- Lära mig att baka

- Lära mig minst en ny sak i veckan!


Gott Nytt år!

Inga kommentarer: