02 mars 2007

Kluven

Jag har gått med i en nyhetsgrupp, det är en amerikansk grupp och vi är bara 5 pers som är medlemmar. De 4 andra har varit med jättelänge och känner varandra väl,väldigt väl och dessutom har de engelska som modersmål, vilket är lite jobbigt eftersom även om jag skriver hyfsat på engelska så är det inte lika flytande för mig. . Jag är lite kluven till om jag skall stanna kvar eller inte. Eftersom det tog lite tid innan jag fick gå med så känns det lite kymigt att hoppa av efter två veckor men samtidigt så känner jag mig pressad av att vara med. Men ska besvara allas inlägg med en kommentar och inom 24 timmar dessutom...Gissa om det stressar mig?? Vad ska jag göra? Å ena sidan tycker jag att det är roligt, jag lär mig en hel del men å andra sidan så blir jag tokig på att känna den här pressen av att hela tiden gå in och svara på allt... Ska jag var ärlig så lutar det nog åt att jag går ur...

3 kommentarer:

Milla sa...

Hm ,vad är syftet med gruppen? Vad är det man ska skriva om?
Men man ska nog inte var med i något som stressar en, det ska ju vara behagligt men givande att vara med!

Anonym sa...

Men Susie vad har du gett dig in på ;) Men som sagt det var verkligen få och jag kan förstå att du känner dig stressad, för det skulle så jag göra. Men duktig som du är så klarar du av det om det nu är ett ämne som intresserar dig.. Ha en skön helg! Kram Marica

~Susie~ sa...

Jag gick ur... Det var inget för mig!