13 mars 2007

Tagen

Jag har blivit tagen av Ulrika.

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv.
Bloggare som blir “tagna” ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit “tagna” och att de ska läsa ens egen blogg för mer information. Då kör vi igång!

1. Jag gillar att chips och ostbågar i samma tugga. En mycket god blandning :)

2. Jag _måste_ bada för att vakna ordentligt på morgonen.

3. Jag tycker om att titta på matlagningsprogram. Mycket...BBC Food är min favoritkanal :) Jag älskar att laga mat.

4. Jag har en speciell form av psoriasis som visar sig på nagelbanden, naglarna och mellan fingrarna. Den blossar upp ganska sällan men är nog så irriterande när den visar sig. Först och främst yttrar den sig mellan höger ringfinger och pekfinger :)

5. Jag måste ha minst två kuddar när jag sover, först en ganska platt och sedan en mjuk dunkudde.

6. Jag vill gärna skriva en barnbok och jag har en halvfärdig historia i huvudet. Någon gång kanske....

Nu tager jag vidare och det ska bli roligt att se hur underliga dessa är;

Peter

Petra

Åsa

Anna

Ulrika

Mia

2 kommentarer:

enAnnan sa...

Susie.
jag har nyss gjort detta tyvärr. Någon dag tidigare under "Utmanad". :)

men det är klart, det finns så mycket underligt att berätta om mig så...Ge mig en dag eller två så gör jag det igen.
:)

Och gjort om har du oxå!! Jag länkar till dig igen om det är okej?

Kram kram

Anonym sa...

Jag antar "tagningen"! :)

Kram!