06 juli 2007

Solen tittar fram...

Idag har vi för ovanlighetens skull haft en regnfri morgon! Håll tummarna, det kanske håller i sig... Det har öst ner ordentligt de senaste veckorna. Den enda fördelen, absolut enda, är att min semester inte börjar förrän om två veckor. Då skall det nämligen ha regnat färdigt. punkt. Vi hade en riktigt varm dag den 9 juni. Det kanske var vår sommar för i år?

Idag är jag hemma med en sjuk son, det var min första vabb-dag på honom i år, det tillhör inte vanligheterna att han är sjuk. Men jag märker redan att han börjar piggna till, tack och lov. Själv har jag ägnat mig åt städning, tvätt och matlagning idag. Jag är lite sugen på att baka men vet inte riktigt vad.

Jag har sorterat alla mina digiscrap-saker. Jag hade dom i en faslig röra men nu börjar det se bättre ut. Ska börja göra mitt eget första kit från grunden tänkte jag. Jag har pysslat med grafik hur länge som helst, snart 10 år men digiscrap är helt nytt för mig.

Vi hörs!

1 kommentar:

Fotograferande Maria sa...

Hej! Kul med digiscrap. Jag har testat men bara med andras set. Jag kan vara "tetperson" på ditt sett om du vill? Kram