11 oktober 2007

Tjejsnack v. 41

Bröst
Ämnet kommer från Alexzandra

Kontrollerar du dina bröst ofta själv/går på mammografi när du ska?
Ja, med jämna mellanrum, jag kommer att gå på mammografi när jag blir kallad. Är dock rätt orolig för att det ska göra vansinnigt ont.

Är du orolig för bröstcancer?
Nej, men jag tycker att det är viktigt att kontrollera och att man på ett tidigt stadium upptäcker om något inte är som det ska.

Vad är bröst för dig? Något kvinnligt, något man matar sin bebis med, något sexigt, bara en jobbig sak, annat?
Det är definitivt något kvinnligt, sexigt och något man matar sin bebis med. Något jobbigt har jag aldrig förknippat de med.

Är du nöjd med dina bröst, eller skulle du vilja förminska, förstora, annat, varför?
För ett par år sedan hade jag nog kunnat tänka mig både att förminska, lyfta och förstora :) Men just nu känns det rätt ok.

Dolly Parton har ju försäkrat sina bröst, är det något du skulle kunna göra? Motivera.
Om jag som Dolly Parton levde på mina bröst hade det varit vettigt att försäkra mina tillgångar. Absolut :)

http://mlilja.net/tjejsnack

1 kommentar:

Fotograferande Maria sa...

Hej Hej! Kikar in och inser att jag ALDRIG kollar mina bröst. Ha en trevlig helg! Kram