26 maj 2008

Frankrike


Vi funderar på att åka på semester till Euro Disney nästa sommar. Jag har tittat runt lite på nätet på olika alternativ för att hitta något som passar. Sembo har paketresor med boende längs vägen + egen bil och jag tror att det kan passa oss bra. Det skulle vara kul att gå på chokladmuséet- och Tintinmuséet (ja, inte samtidigt förstås) i Belgien på vägen ner till Frankrike.


Jag är så ressugen just nu, förmodligen för att jag vet att det dröjer ett tag innan vi ska resa nästa gång. Barnen åker till Gdansk en vecka, v. 29, men jag och Peter ska vara hemma hela sommaren, bröllopet lär sluka alla vara stackars besparingar :)) Vi kanske kan få ihop en liten mini-tini resa till hösten, vi får väl avvakta och se om det inträffar några ekonmiska mirakel *s* . Inte för att jag har några semesterdagar sparade för den delen heller. Nej, det får nog vänta till nästa år helt enkelt.


Jag gjorde 2 digiscrap layouter igår på min lillebror och killarna:












Nu är det läggdags för mig! Vi ska titta på " What happens in Vegas".


Sov sött!


/Susie

4 kommentarer:

~ Carina ~ sa...

Hej Susie.
Har jag missat något här!? Är det du och Peter som ska gifta er?

Kram från Carina B

Anonym sa...

Hej!
Vad kul att hitta en ny sida och en bloggare som dessutom bor så nära(bor i Vårgårda)
Det där med Frankrike låter ju jättekul.

Christina

~Susie~ sa...

Japp, vi gifter oss 08-08-08 på Nääs slott. Det ska bli så roligt.

Anonym sa...

Nähe...*fniss* Va kul..Då håller ni på med planering för fullt..!!

Vill du veta en hemlis..? Det ska vi med, fast hemma i trädgården..!! Samma datum oxå..!!

Carina