23 maj 2008

Status

Uppdaterat: 2008-05-23

Har gjort: Äntligen fredag, jag känner mig så oerhört trött i kroppen just nu, vet inte vad det beror på. Det kanske är pollenallergin som tar ut sin rätt nu. Man snart hoppas jag kunna lägga av med de små pillrena :))) Igår jobbade jag hemma, det kändes oerhört effektivt, fick gjort massor. Det är skönt att få skrota omkring i sina gamla mysbrallor och ändå jobba *S*

Ska: Vi har fullt upp med kalas hela helgen, på lördag ska vi till Peters kollega med familj på 40-års fest och på söndag ska vi till fam K. Både frun i huset och vår lile gudson fyller år. Så det blir till att öppna plånboken den här helgen :))

Mår: Alldeles utmärkt. Ja, förutom tröttheten, men den är övergående.

Läser: "Färden genom mangroven" av Maryse Condé och en underbar bok av Marissa Pehl (kommer inte på vad den heter ju nu). I bilen lyssnar jag på Åsa Larsson, grymt spännande bok, kommer inte ihåg vad den heter heller, men tror att det är är nummer tre.

Tv: House. Jag är helt besatt :))

Kläder: Jeans, svart topp, höga kilklackade skor.

Ser fram emot: Livet.

Väder: Det är både fint och varmt ute idag.

1 kommentar:

Peter sa...

Älskar att läsa dina statusrapporter. Stor puss och gigantisk kram.