09 maj 2008

Väder

Vilket väder det har varit den senaste veckan!! Det har varit helt enkelt underbart. Det bästa av allt är det ska hålla i sig hela helgen :)) Jag ser fram emot en härlig helg där jag bara ligger på altanen och njuter - men det kommer ju aldrig att inträffa i verkligheten , att jag bara ligger still och njuter alltså...

Samuel ska på kalas i helgen och förhoppningsvis kommer min lillebror på söndag och hittar på ngt kul med killarna. Jag tänkte rensa lite i rabatterna och fixa i trädgården. Peter har en ambition om att han ska klippa gräsmattan och det kan verkligen behövas, vi har inte klippt den ännu i år :)

Det här vädret får mig att längta något enormt efter semestern. En solstol och en god bok och något läskande gott att dricka. Vad mer kan man begära?

Inga kommentarer: