08 oktober 2008

Status

Uppdaterat: 2008-10-08

Har gjort: Jag har jobbat, haft rådgivning på förmiddagen och möte på eftermiddagen. Ska sammanställa ett par dokument. Jag har haft min dator på lagning i tre veckor och igår fick jag äntligen hem den igen. Nu väntar det långtråkiga arbetet med att få allt på plats igen.

Ska: Laga middag (idag ska jag vara extremt lat och köpa färdig mat och bara värma) och sedan se till att min son kommer iväg till scouterna.

Mår: Alldeles utmärkt, dock kanske det är litet väderomslag på gång. Känner ett lätt tryck i huvudet.

Läser: Jag lyssnar på Vargbröder del 3 och läser en bok om John Grey

TV: Eureka

Ser fram emot: Jag längtar alltid efter att vara ledig tillsammans med min familj. Alltid :))

Väder: Det ser ut som skolen skiner idag...

Inga kommentarer: