15 januari 2009

Godmorgon!

Idag var det ovanligt svårt att vakna. Jag tror att mörkret gör det svårare. Imorgon har jag tagit flexledigt. Vi har beställt möbler från IKEA till Williams och Samuels rum och de ska levereras imorgon. Tyvärr kunde det usla utkörningsföretaget som leverar möblerna inte leverera i vårt område efter kl 15.00 så jag får ta ledigt från jobbet. Suck... Men det kommer att bli fint i killarnas rum. De kommer att få varsitt vitt klädskåp med tillhörande vit byrå. De kommer att få gott om plats för sina kläder vilket de verkligen behöver. Deras nuvarande byråer är alldeles för små.

Neda var hos oss och åt middag och vi spelade Wii Fit i över en timme. Jag var alldeles mör efteråt! Men vi hade kul :)) Imorgon ska jag och killarna hem till fru K. Peter ska ha grabbkväll hemma så vi var inte välkomna :)) Jag tror att både de och vi kommer att få trevligt.

Nu ska jag dricka lite kaffe och sedan är det dags att börja den här dagen :)) Ha det så bra!

Inga kommentarer: