10 januari 2009

My 2008 - I backspegeln

Årets aldrig gjort förut: Jag har börjat på ett nytt jobb och fått nya erfarenheter. Jag har gjort massor som jag aldrig har gjort innan. Jag har pratat i radio...

Årets Nyårslöften: Skriva, skriva, skriva och träna. Att fokusera på en sak i taget och inte dutta i allt.

Dödsfall 2008: Nej, tack och lov!

Årets Hälsa: Helt ok, jag vill träna mer.

Länder du besökt 2008: Polen, Danmark

Årets matupplevelse: Jag har ätit helt fantastiska gnocchi med svampsås.

Årets Lärdom: Skjut inte upp till imorgon vad du kan göra idag :)

Årets framgång: Jag har nytt jobb och det känns utvecklande och positivit.

Årets äventyr: Att gifta sig är ett oerhört äventyr. Det var fantasiskt roligt.

Årets Skada: Tja, jag har nog haft ett skadefritt år.

Årets Inköp: Hmmm... Min nya dator kanske, eller balansbrädan till Wii..

Årets film: Mama Mia!! Absolut!! Vi var där på min möhippa och jag minns den här bubblande sköna känslan. Det var enormt!

Årets Slöseri: Skulle jag slösa?? Aldrig... *asgarv*....

Årets Glädje: Defintivt vårt bröllop. Min familj är alltid en glädje.

Årets Jul firades med: Peter, Cassandra, Samuel, William, mamma, Josef, Jonathan, Mormor, Aleksandra & Mats. Vi träffrade även fam Z tillsammans med släkten senare på kvällskvisten.

Årets TV-Program: Dexter, Prison Break, Bones, Weeds, House, Fringe mfl.

Årets Önskan: Att ha familjen samlad, att mamma flyttar hem igen. Men det kanske går i
uppfyllelse nästa år?

Årets Födelsedagar: Mamma och J fyllde 60, själv fyller jag jämt i år :) William fyllde 10 och Cassandra fyllde 18! Hipp hipp Hurra!!

Årets sämsta: Sjukdomar som drabbat omgivningen.

Årets må bra: Ett par härliga spa-minnen från både Hagabadet och Varbergs kurort har jag med mig i bagaget. Det var ljuvligt!!

Årets sedda Kändis: Sanna, Sonja och Shirley och EMD på Allum. Jag vet inte om det var någon stor upplevelse *s*. Sen har jag sett Jens Lapidus, Björn Hellberg, Peter Gissy, Helene Tursten samt flera andra författare.

Årets människa/or: Min fantastiska alldeles äkta make vinner priset för 2008.

Årets Blogg: Ingen nämnd, ingen glömd.

Årets musik: Takida - Curly Sue

Årets krångel: Min dator, den har varit pest och pina.

Årets inte gjort: Boken är inte färdig... Men den SKA!!!

Årets flopp: Min fonder.. Men jag hoppas på en snabb återhämtning under 2009!!

Året om din blogg: Det har varit lite upp och ner men jag kommer alltid igen :))

Inga kommentarer: