26 januari 2009

Status

Har gjort: Det har varit riktigt skönt att ha en ledig helg. William var med i en cup i lördags och sedan har vi mest varit hemma. Vi har skrivit en hel del och det känns bra. Det går framåt :) Vi var och fickade hos fam Z igår. Trevligt som alltid. Nanny hade bakat en god müsli-äppelpaj.

Mår: Måndag morgon - vad ska man säga. Jag hade gärna dragit täcket över huvudet och stannat hemma en dag till :)) Men jag är ju ändå rätt morgonpigg av mig så det är inga problem när jag väl har kommit upp ur sängen.

Humör: Gott

Känsla: Bra

Kläder: Svart kjol, svart topp, rosa kofta. Svarta stövlar.

Gjort: Har jobbat undan lite på morgonen, ska snart äta frukost.

Planer: Att ha en riktigt bra vecka!

Önskning: Att min dotter ska få sommarjobbet hon har sökt :))

Ser på: House säsong 5 - underbar, som alltid!

Lyssnar på: Telefonsamtal från intilliggande rum. Tangentbordstryckningar...

Läser: Senaste Åsa Larsson. Spännande.

Dricker: Cappuccino med kanel.

Väder: Det ser ut att bli klart väder idag.

Ser fram emot: Att vara ledig i helgen och vara tillsammans med familjen

Inga kommentarer: