30 juni 2005

Morgonstund har guld i mun



Jag hade en underlig dröm inatt och när väckarklockan ringde var det svårt att slita sig från drömmen. Den hängde kvar i flera minuter. Jag minns inte exakt vad den handlade om men den var skum *s*.

Jag tog ett bad i morse och Peter fixade lite frukost. Jag plattångade håret och nu sitter jag och äter samtidigt som jag skriver lite i bloggen ;o) Idag ska vi iväg till Pernilla och titta på den lilla nyfödingen...Lilla Evelina. Jag kommer säkert att bli helt bebissjuk...Vilken tur att vi har bestämt att vi inte ska ha fler barn.

En av Samuels fröknar på dagis går på semester imorgonförmiddag vilket innebär att jag måste ut och hitta en present idag. Så på lunchen idag måste jag handla present till bebisen och fröknarna. Tur att jag kan ta lite längre lunch, men jag har säkert nåt möte som jag har glömt av som jag måste stressa tillbaka till...

William brände sig rätt illa i solen igår och vi smörjde in honom ordentligt idag, önskar vi var lika kloka igår :(

Nu ska jag iväg til jobbet! Vi hörs!

1 kommentar:

Peter sa...

Det var en tung morgon i morse. Hoppas det blir bättre i morgon.