28 juli 2006

Hemma igen

Nu är vi hemma igen! Vi var hemma vid 1-tiden i natt. Vi startade kl 06.00 på morgonen från vårt hotell. Jag var rätt trött när telefonen ringde 04.45....

Vi har haft en helt underbar resa och vi har verkligen haft det jättekul! Samuel sammanfattade det igår när vi satt och åt på Max i Karlskrona innan vi skulle köra till Floda:
"Jag trodde inte att alls att jag skulle ha något att göra på den här resan, att jag skulle ha tråkigt. Men jag har verkligen haft kul precis hela tiden...Och speciellt med Emelie :)". Barnen har verkligen haft jätteroligt. Längst upp på vårt hotell fanns en helt underbar takterass och i anslutning till den fanns ett stort lekrum med alla tänkbara saker för barnen där de kunde härja fritt. Så medan vi satt och njöt på takterassen tjoade barnen i lekrummet....Alldeles perfekt!

Jag tänkte göra i ordning en liten reseberättelse och lägga ut lite bilder från resan men det får bli nästa helg, för imorgon är det nämligen dags för nästa resa :)) Vi ska till Orsa Grönklitt hela familjen. Vi har hyrt en liten stuga där i en vecka.

Nu ska jag äta lite frukost och tvätta ett par maskiner tvätt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad härligt att det blev en lyckad semester! Hoppas nästa tur blir lyckad den med!

Kram!

ikas sa...

Vad trevligt att ni haft det bra!
Hoppas ni har det bra nu oxå. Snart bär det av för oss oxå.

Kramis