17 januari 2009

Klippt håret

Idag har jag varit och klippt håret! Det var verkligen efterlängat och jag klippte bort allt mitt långa, slitna hår. Yvonne klippte säkert bort minst 40 cm och det låg stora högar på golvet. Det var dyrt, 1400 kr, men just idag var det värt varenda liten krona. Så nu har jag hår till axlarna bara, det var ett par år sen sist. Jag trivs jättebra. Förutom klippning så färgade jag också. Hårbotten + slingor.

I övrigt har vi monterat IKEA-möbler idag. Ny garderob, nattduksbord och bokhylla till Willle, resten ska vi montera imorgon.

Jag gjorde en ny layout med mina söner. Mina små guldklimpar :)) Jag gillar den här bilden, sekunderna efteråt bröt värsta grälet ut mellan dom och såg inte alls lika fridfulla ut.


Nu är det läggdags för mig. Ikväll ska vi titta på "Moonlight". Jag har inte riktigt fastnat i den ännu, men å andra sidan har vi bara sett piloten och jag brukar aldrig tycka att de är särskilt bra.

kram Susie

3 kommentarer:

Milla sa...

Wow, vad fint det blev! Du måste ha haft superlångt hår! Tänkte om det var betalning per centimeter på nåt vis, men antar att färgningen tog en del av de stålarna... Det är väl det som gör att man hemmafärgar, med varierat resultat....

Anonym sa...

Vad fint det blev och du blev lite olik dig men jag kan tänka mig att det blev lite "lättare" nu runt huvudet..

Kram

Anonym sa...

Jättefin är du ;)
Att färga är najs bara det...