12 mars 2009

Status

Har gjort: Jag har varit i Stockholm två dagar..Dels hos Carola och sen på ett givande seminarium på Kairos Future, vilket var oerhört roligt och spännande. Det var mysigt att få tillbringa en kväll med Carola och bara sitta och prata. Det behöver vi göra oftare :) Jag ska bo hos henne när jag åker upp igen på nästa seminarium i maj.

Ska: En arbetdag till och sedan är det helg. På lördag kommer fam K hit. Vi ska äta middag och titta på melodifestivalen. Samuel ska iväg till sin kompis Victor på "Playsationklubben". Ett oerhört eftertraktat sällskap som viger många och långa timmar till att spela "Ratchet och Clank" tillsammans.

Mår: Alldeles utmärkt. Jag känner mig dock lite sliten efter att ha åkt tåg i sammanlagt 6 1/2 timme de senaste dagarna. Det finns inte allt för mycket att göra. Tack och lov satt jag på en tyst avdelning - det ska jag ALLTID göra hädanefter!!

Humör: Gott, det är skönt att vara hemma igen!

Känsla: Hoppfull... Trots finanskrisen.

Kläder: Myspyskläder, men de byts snart ut mot ett illrosa nattlinne med svart tryck på. Ett par minuter till bara.

Önskning: Lite mer pengar är aldrig fel :)

Ser på: Heroes säsong 3 - oerhört spännande!!

Lyssnar på: Chris Isaacs nya skiva "Mr Lucky".

Läser: Twiligt del 2. Jag tror jag är 17 igen :) Jag tycker att böckerna är alldeles ljuvliga.

Dricker: Alldeles för lite :) Framförallt är det för lite the. Jag funderar på att gå ner och göra mig en kopp men känner mig lite lat så jag hoppas nog över det.

Väder: Det har snöat!! just som jag trodde det var över kom det igen...Usch!

Ser fram emot: Påsklovet. Vi ska åka till mamma och Josef och hälsa på.

Inga kommentarer: