01 december 2014

Nystart

Efter tre år i ide så tänkte jag jag göra ett omtag med min blogg. 2011 var ett fullständigt vidrigt år i mitt liv och jag hoppas att jag har fått huvudet över vattenytan nu. Det började ganska brutalt med akutfärd till sjukhuset mitt i natten på nyårsafton och sen en påföljande blindtarmsoperation. Man kan börja ett år roligare. Sen följde den ena jobba saken efter den andra, med allt i från cancer hos mamma och dödsfall. En positiv sak hände och det var att Cassandra fick en fantastisk liten dotter - Elsa. En fullständigt underbar händelse i ett annars så ruttet år. Men nog om det, livet går vidare och vi blir klokare. Förhoppningsvis. 

Jag tänker i alla fall att försöka skriva lite ibland. Jag vet inte riktigt hur och när (och varför) men det ger sig väl...

Puss & Kram

Inga kommentarer: