31 mars 2006

Ööörebroooo

Jag har tillbringat två dagar i Örebro på Färdtjänst & Sjukresedagarna 2006. Vi var med på en stor konferens på Conventum. Det var jättekul och givande men hektiskt. Vi satt i två dagar (ca 400 pers) och lyssnade på olika föreläsningar och seminarier. Jonas Hallberg var moderator och han skötte det bra. På onsdag kväll var det stor festmiddag på kvällen med god mat och dryck och en del underhållning. Både jag och Peter var dock rätt trötta så vi gick och la oss tidigt på hotellet. Avsaknaden av TV hemma gjorde att det var rätt skönt att bara lägga sig en stund och slötitta. Vi fick en kanongod frukost på hotellet, våra kollegor som var inkvarterade på två andra hotell hade inte samma tur som vi. En av grupperna hamnade på ett hotell med massor av mögel, smutsiga lakan och gammalt frukostbröd.

Idag har jag varit och hämtat nya tapeter till hallen där nere, och jag lovar, det kommer foton, så snart mitt bredband funkar och datorerna står på plats. Det gör dom inte ännu :(( Men övervåningen är snart klar. Vårt sovrum är klart och pojkarnas rum också, det enda som fattas är tid att möblera och ställa i ordning allt. På söndag hoppas jag dock att få en del saker på plats.

Ikväll kommer Neda på middag, det ska bli mysigt :))

Inga kommentarer: