14 mars 2006

Tjejsnack v. 11

Vanor och ovanor:

1. Innan jag går hemifrån kollar jag att ....
Det är ju bra om jag har nycklar och mobil med mig när jag går hemifrån men har jag bråttom så glömmer jag det... Peter däremot har en massa måsten han måste göra innan han går hemifrån. Det är allt från släckta lampor till att kolla att allt är med. Det är nog därför jag inte är särskilt nojjig med sånt *s*.

2. Det spelar ingen roll hur jag än försöker, jag kan ändå inte ....
Jag önskar verkligen att jag skulle kunna ta mig samman och börja träna regelbundet. Jag börjar entusiastiskt och så rinner det ut i sanden. Tyvärr!

3. Jag äter för mycket ....
Hmm...Jag är nog ganska disciplinerad i vanliga fall men när det är "den tiden i månaden" kan jag få värsta lakritsnojjan.

4. Jag brukar alltid ....
Det är nåt speciellt med fredagar och tacos :)) Jag blir ofta tacossugen så fort fredagen närmar sig, undrar vad det kan bero på?

5. Jag har svårt att ....
Sluta med mina morgonbad! Jag älskar att bada på morgonen (förresten älskar jag att bada jämt, men framförallt på morgonen).

Inga kommentarer: