11 mars 2006

Tjejsnack v. 10

Vecka 10

Dagligen:
1. Hur många timmar sover du per natt och är det tillräckligt för dig?
Jag sover ungefär 7-8 timmar varje natt. Jag är väldigt kvällstrött och somnar tidigt. Nackdelen är förstås att jag ofta vaknar tidigt :))

2. Har du lätt att bli arg eller upprörd?
Nej, inte särskilt.

3. Dricker du mycket kaffe, kanske för mycket?
Nej, absolut inte. Om inte en kopp varannan dag räknas som mycket *s*. Däremot dricker jag en del thé.

4. Har du mobiltelefon och isåfall, använder du den mycket?
Jag har mobiltelefon och jag använder den rätt mycket. Jag går aldrig hemifrån utan min mobil.

5. Hur många timmar tillbringar du vid datorn varje dag?
Eftersom jag jag jobbar vid en dator så har jag enkelt ca 8 timmar per dag bara på det på, men säg 9-12 timmar totalt inklusive arbetstid. På helgerna blir det kanske 3-4 timmar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att jag inte är ensam om de där många timmarna vid datorn varje dag.. *fniss*
Tordes inte ens räkna dem.. men jag kan ju viska så här åt dig att det rör sig om samma summor som dig.. ;)

Kram!