20 juli 2006

Nu åker vi

Idag är det avresedags, vi ska träffa Pernilla och Henrik i Borås kl 13.30, äta lite lunch för att sedan fortsätta mot Värnamo, Växjo och Karlskrona. Vi ska checka in på båten (Stena Baltica på bilden) kl 20.00, som sedan avgår kl 21.00. Vi har lyxat till det lite och tagit större hytter som ligger högt, men jag garanterar att det är värt varenda öre! En god natts sömn och en avskild toalett ska man vara rädd om *s*....

Idag på förmiddagen ska vi packa det sista (läs allt *s*) och sedan vid 12.00 tiden bär det iväg. Jag måste komma ihåg att handla linsväska på vägen...Det finns säkert där med, men jag har ingen lust att kasta mig ut och köpa linsvätska det första jag gör där!

Ha en riktig bra vecka! Hittar jag ett Internetcafé så skriver jag ett inlägg i bloggen annars så hörs vi när vi kommer oom en vecka.

Puss & Kram

2 kommentarer:

mintid sa...

Då är du i mina trakter. Bor 4,5 mil från Växjö :)....
Vink vink till dig:)

Malin E sa...

Ha det såskoj!
Malin