22 november 2006

Trött

Jisses...Trött...Otroligt trött....Ska strax gå och lägga mig men kan ändå inte låta bli att fundera på varför jag inte kan komma i säng i tid på kvällarna...

Hade två middagsgäster idag, grannbarnen var här på middag. Korv och pasta...Spännande mat *s*, men små glupska munnar slukade all mat så den uppskattades tydligen. Efter maten gick grannbarnen hem och pojkarna badade. Hela badrummet såg ut som en katastrof efteråt men duktiga små killar städade upp efter sig...Otroligt, men mirakel händer ibland. Jag hamnade vid datorn en stund och försökte sortera lite bilder men det gick inget vidare. Då ringde det på dörren och kusin B och frun Nanny med bebis Olivia kom på besök. Vi drack chai latte och pratade ett par timmar. Olivia hade fått en spruta idag och var lite trött och grinig, lilla gumman...

Peter tillbringade kvällen på ett långt (och segt) nämndmöte och jag roade mig med att titta på en film; "Djvulen bär Prada". Ingen höjdare precis, otroligt förutsägbar men alldeles perfekt som en stunds avkoppling.

Nu ska vi krypa ner och sluta de trötta för ikväll...

Natti natti

~S~ over and out

Inga kommentarer: