04 september 2007

Tjejsnack v. 36

I bakgrunden

Vad har du för startsida när du öppnar Internet, och varför just den?
Jag har gjort en egen startsida med länkar som jag använder. Där lägger jag mina favoriter och uppdaterar och ändrar vid behov. Även barnen och Peter använder den:
http://www.olivedal.com/linkar/

Vad har du för skrivbordsbakgrund i din dator, och varför just den?
Jag använder webshots och laddar ner bakgrundsbilder därifrån. Helt fantasiska bilder är det. Jag har det inställt så att den byter bild en gång i timmen.

Vad har du för bakgrundsbild i din mobil, varför just den? Om du inte har sån mobil, vad skulle du vilja ha, varför?
På min privata mobil har jag ett foto på alla tre barnen tillsammans. Bilden är underbar, de ser så söta ut på den :) På jobbmobilen har jag en standard-windowsbakgrund i blått. Ibland byter jag ut den mot en annan standard-grön *s*.

Vad ser du om du tittar ut genom närmaste fönster?
Massor med villor och en lekplats. Träd och buskar och i bakgrunden en stor skog.

Vad hör du för ljud i bakgrunden?
Det beror på lite vem som är hemma. Är jag ensam är det troligtvis bara surrandet från datorerna, är barnen hemma är det allt från tv-ljud till musik.

http://mlilja.net/tjejsnack

Inga kommentarer: