15 september 2007

Tjejsnack v. 37

Ditt Internetliv

Hur länge har du surfat runt/funnits på Internet med en egen sida?
Jag började surfa för 10 år sedan. Jag har haft egen hemsida lika länge. När jag var mammaledig med Wille -98 upptäckte jag grafik och mailinglistor :)

Vilken/vilka webläsare använder du?
Internet Explorer 7. Min favorit :)

Vilken typ av sidor besöker du oftast, vilka är dina favoriter?
Just nu; digiscrap-sidor, men det har verkligen varierat genom åren. Jag gillar inredningsbloggar och matbloggar också :)

Hur ofta kollar du dina mail/din gästbok etc?
Jag är med i massor med mailinglistor så mina mail laddas ner var 5:e minut och jag kollar dom väl i princip jämnt om jag sitter vid datorn. Gästböckerna mera sällan men å andra sidan kommer det ett mail när jag får ett inlägg i dom.

Finns du på någon community eller något forum, vilken/vilka? Om inte, varför?
Jag är med i flera digiscrap-forum just och på facebook.

Inga kommentarer: