05 september 2007

Tävling

Jag ska vara med i en tävling som heter "Stand Up & Scrap". Den pågår i 6 veckor och man ska göra bidrag utifrån vissa förutsättningar som ges varje vecka. Det ska bli jättespännande och jag är ju definitivt amatör i de här sammanhangen men jag ser verkligen fram emot det här. Man ska vara anonym under hela tävlingen och det ordernummer man fick när man köpte kitet motsvarar ens "namn" i tävlingen.

Kitet vi ska använda ser ut så här:



Det var fullt med fina grafik och jag måste säga att jag är helt galen i att leta efter freebies eller att försöka mig på att göra egna saker till framtida kit. Nu ska jag bara leta fram foton jag vill använda... Tur jag har en sprillans ny Nikon D80 att leka med :))

Här är en bild som jag har lekt lite med idag för en lektion på SkaGra:

1 kommentar:

Peter sa...

Jag hoppas att du vinner. Håller tummarna så dom vitnar.