21 november 2006

Tre saker...

Tre namn jag absolut inte skulle vilja heta:
- Doris
- Hulda
- Regina

Tre platser jag vill resa till:
- Australien
- Nepal
- USA

Tre webbsidor jag besöker dagligen:
- Aftonbladet
- Pirate Bay *s*
- Mina killars blogg

Tre tillfällen då jag ibland gråter:
- När det händer sorgliga saker
- När någon sårar mig
- När jag längtar efter någon

Tre filmer jag aldrig får nog av:
- Grease
- Sound of Music
- Borta med vinden

Tre platser där jag intar ett lugn:
- I mitt badkar
- I min säng
- Med familjen samlad runt omkring mig

Tre saker jag gör när jag är hemma ensam:
- Sitter vid datorn
- Badar
- Läser

Tre program jag skrattar åt:
- Hey Baberiba
- Parlamentet
- Morrongänget på Radio City

Tre saker jag skrattar åt:
- Bra ståuppare
- Roliga historier
- Männsikor som kan fögylla vardagen med ett smittsamt skratt

Tre jobb/yrken jag haft:
- Receptionist
- Trafikledare
- Gruppchef

Tre yrken jag skulle vilja prova på:
- Konstnär
- Skådespelare
- Fotograf

Tre saker som jag är utomordentligt bra på:
- Laga mat
- Organisera
- Skriva formella brev

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
- Stöpa ljus
- göra silversmycken
- Komma till insikt med alla funderingar jag har om allt...

Tre förebilder:
- Mamma
- Mahatma Gandhi
- Min älskling...

Tre saker jag har om tio år:
- En vuxen dotter
- Två tonårssöner
- Mer tid kanske? *s*

Tre ord som jag tycker är mäktiga:
- Storm
- Passion
- Kärlek

1 kommentar:

netha sa...

Denna var rätt rolig.
- Komma till insikt med alla funderingar, låter verkligen som en dröm.
- Fniss, vi är bra på samma saker. :-)
Ha en bra dag.
kramis