31 december 2007

Gott Nytt År - 2008

Jag vill önska er alla ett riktigt Gott Nytt 2008!!



Jag hoppas att du får ett underbart år, rikt på kärlek, vänskap, goda vänner och massor med pengar :) Ett bra arbete, tid för dig själv, tid med familjen och tid att utöva dina hobbies. Lär dig prioritera och lär dig säga nej. Ha inte så stora krav på dig själv... Tillåt dig att ta ett steg tillbaka och inse att du inte alltid behöver vara bäst.

Mina nyårslöften:

1. Gå ner i vikt! Jag gifter mig den 8/8 och då ska jag se jäkligt snygg ut :))

2. Få igång företaget ordentligt.

3. Jag vill ha fler järn i elden! Jag vill inte slösa bort mtt liv på oväsentligheter!

4. Måla, dreja, skapa.

5. Göra digiscrap professionellt.

6. Skriva färdigt boken, den ska skickas in för publicering 8/8. Ett fantastiskt datum :))

7. Vara rädd om mig själv och min familj! Vi finns bara här och nu!










G o t t N y t t Å r!!

Skål!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Gott Nytt År på dig med Susie :)
Tyvärr har jag inga nyårslöften. Har så svårt att följa dem ;-)
Vill även passa på och gratulerar till giftemålet..

Kram Marica

Fotograferande Maria sa...

Gott Nytt År! Vad är det för bo du skriver? Kram / Maria

Mindi sa...

Gott Nytt År på dig med Susie!
Hoppas att du får ett underbart fint 2008!!!!

Stor kram
M I N D I

netha sa...

Ditt år 2008 kommer bli så fint och innehållsrikt.
Här kommer en massa Gott Nytt År kramar.

Anonym sa...

Gott nytt år kram