19 oktober 2008

Ny LO


Idag har jag gjort ny LO! Det var verkligen ett tag sedan sist och när jag satt och jobbade med grafiken var det jätteroligt! Jag ska verkligen inte låta det gå så länge till nästa gång. Men det har varit rätt heltiskt på sistone men nu äntligen känns det som om saker börjar landa lite. Det har varit rätt jobbigt utan dator också måste jag tillägga *s* Peter har inte haft alla program jag behöver installerade på sin dator och sen är jag inte riktigt kompis med Windows Vista måste jag erkänna.
Helgen har i alla fall varit ganska lugn. I fredags var Neda och Tommy här på middag och vi hade en mysig fredagskväll ihop! Jag somnade INTE på soffan *s*. Det brukar jag göra när de är här, en tydlig signal om att nu är det dags att gå hem :)

Vi var på IKEA igår och köpte nya möbler till Cassandra och sedan tillbringade vi eftermiddagen med att titta på Eureka :)) Alldeles perfekt. Idag har vi räfsat löv i trädgården. Hela trädgården var täckt av en tjock matta av löv och det gjorde en enorm skillnad att få bort alla löven. Jag och Peter och Wille var och fikade hos kusin B och hans familj. Det var trevligt, Nanny bjöd på en supersmaskig efterätt som jag egentligen inte skulle äta men vem kan motstå pannkakor med grädde, frukt och chokladsås *s*.
Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite.
Natti natti

1 kommentar:

Anonym sa...

Eureka det är bra det kolla vi på varje freadg då det gick på 6 an