28 oktober 2008

Status

Uppdaterat: 2008-10-28

Har gjort: Igår var Josef på besök och vi åt en trevlig middag tillsammans. Mamma skickade med min lagade kjol *tack* och en ny klänning till Cassandra. Den var verkligen jätteläcker. Jag har haft en ganska lugn helg, vi var och hälsade på hos fam K och slappade en hel del. Underbart...

Kläder: Kjolen ovan (brun,grön,grå, orange) Svart topp och kofta, stövlar.

Ska: Efter jobbet ska jag iväg och måla porslin. Mina tisdagskvällar är heliga. Just nu håller jag på med en tallrik med fiskar. Stora tropiska färggranna fiskar. Det kommer att bli jätteläckert!! Jag funderar fortfarande på vad vi ska äta till middag. Klyftpotatis och grillad kyckling känns som ett säkert (och snabblagat) kort.


Mår: Alldeles utmärkt!


Läser: Jag lyssnar på "Livstid av Liza Marklund" och läser "tunnlar" (minns ej författaren). Den sistnämnda är en alldeles ljuvlig ungdomsbok som jag har köpt till min son.


TV: Bionic woman. Har dock ingen åsikt ännu.... Jag måste komma in i serien lite till. Men jag hoppas innerligt att den blir bra.

Ser fram emot: Det är ju alltid lika skönt att vara ledig så jag längtar till fredag, för då är jag ledig. Killarna ska ha Halloween-party och det är en del att förbereda.


Väder: Helt ok. Jag är lite dygnsvill efter tidsomställningen men det går väl över. Det är märkligt mörkt på eftermiddagarna och det är lika ovant varje år. Beckmörkt kl fem...

Inga kommentarer: