05 februari 2009

Status

Har gjort: Jobbat, jobbat och åter jobbat. Hela veckan har gått i en rasande fart. Snart är det helg igen. Det är märkligt vad fort tiden går. Igår kväll var vi på teater. Vi var och såg en fars. Det var länge sedan jag skrattade så.

Mår: Jag har haft en lätt huvudvärk hela dagen idag. Den vill inte riktigt ge sig trots två alvedon.

Humör: Gott :)

Känsla: Bra!

Kläder: Gråsvart klänning och grå assymetrisk kofta. Grå strumpbyxor.

Gjort: Ätit middag, fixat lite med dagens foto. Vi åt pannkakor till middag. Barnen gillade det mycket.

Planer: Vi har ett par helger framöver som är ruskigt inbokade så den här helgen ska jag bara ta det riktigt lugnt och skönt.

Önskning: Att min dotter ska få sommarjobbet hon har sökt :))

Ser på: House säsong 5 - underbar, som alltid!

Lyssnar på: Tv:n på nedervåningen. Tangentbordstryckningar...

Läser: Berlinerpoplarna. En riktigt myusig feelgood-roman.

Dricker: Vaniljthé.

Väder: Nattsvart

Ser fram emot: Att vara ledig i helgen och vara tillsammans med familjen

1 kommentar:

ankiann sa...

Jag har utmanat dig, vet ju att du tar många bilder :)