09 februari 2009

Status

Har gjort: Idag har varit en effektiv dag jag har fått massor gjort. Imorgon kommer mamma så jag har försökt förbereda lite för det. Helgen har varit på hektisk och lugn :) I lördags var jag på in-ex och handlade färger till porslinsmålningen och satt hemma och målade. I söndags var vi hos fam K och fikade, Wille tränade och sedan var vi hos fam Z och hade litet mini-kalas för Octi som fyller två idag :) Lilla sötnosen börjar bli stor. Nu ska jag strax gå och lägga mig, känner mig lite trött faktiskt.

Mår: Bra, men trött.

Humör: Gott :)

Känsla: Bra!

Kläder: Lila nattlinne och en blå filt :) Läckert...

Önskning: Att min dotter ska få sommarjobbet hon har sökt :))

Ser på: Bones - men minns inte vilken säsong på rak arm.

Lyssnar på: Sebastian Karlsson nya. Mycket bra.

Läser: Berlinerpoplarna. En riktigt mysig feelgood-roman.

Dricker: Vaniljthé.

Väder: Nattsvart

Ser fram emot: Mamma och Josef kommer imorgon! Mysigt!!

Inga kommentarer: