01 april 2009

Konferens

Jag har varit på IT-strategkonferens i två dagar. Vi var ca 50 personer som tillbringade 2 dagar tillsammans med Hotell Strandbaden i Falkenberg. Det var första gången jag var med i ett sådant sammanhang och jag måste säga att jag var lite skeptisk först men det var både lärorikt och mycket trevligt. Jag har lärt känna en del nya människor och även träffat en del gamla bekanta. Hotellet var dock ganska nerslitet och jag tror att en upprustning inte vore helt fel. Det är alltid lite underligt att sova på hotell, det är inte som hemma helt enkelt. Mitt rum var helt ok men sängen var lite mjuk för min smak. Jag vaknade inatt av att jag frös, gissa om jag saknade mitt extravarma duntäcke :)

Nu ska vi ha grill-premiär. Det har varit helt underbart väder här i eftermiddag och ingen av oss kunde motstå lusten att grilla. Det ska bli gott och jag ser fram emot en lång grillsäsong i år med.

Inga kommentarer: